Hasan TEKELİ
Dahili Tel:2340
GÖREV TANIMI :
1.Birimde yapılan işlerin sevk ve idaresini yürütmek
2.Birimin bölümlerle koordinasyonunu sağlamak
3.Genel yazışmaları yapmak
4.Burslarla ilgili işlemleri yapmak
5.Kısmi zamanlı çalışan öğrenci işlemlerini yapmak
6.Dersliklerde bulunan kantin denetim işlerini yapmak
7.Mezuniyet işlerini takip etmek (Tören hazırlıklarını sağlamak)
8.Mezuniyet sonrası işlemleri yapmak
Osman EKŞİOĞLU
(Sınıf 1)
Dahili Tel:2332
GÖREV TANIMI:
1.Sınıf PDÖ ve Laboratuar gruplarının düzenlenerek ilgili öğrenci ve bölümlere bildirilmes
2.Sınavda görevli öğretim üyelerine resmi yazı gönderilmesi
3.Ortak derslerle ilgili işlemlerin yapılması.
4.Öğrenci işleri ile ilgili yazışmaların yazılıp gerekli yerlere dağıtımı
5.Öğrencilerin izinli oldukları sürelerin listelenmesi ve Bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi devamsızlıktan kalan öğrencilerin ilan edilmesi.
6.Öğrenci Belgesi ve transkript verme
7.Aylık öğretim üyelerinin çalışma saatlerinin çıkarılıp Dekanlığa bildirilmesi
8.Öğrenme Kaynakları merkezine (ökm) öğrencilerle ilgili duyuru ve ders programlarının eklenmesi.
9.Yeni kayıtlı öğrencilere öğrenme kaynakları şifresi verilmesi.
10.Yatay Geçiş dosyalarının kabül edilip düzenlenip yatay geçiş komisyonuna sunulması.
11.Eğitim-Öğretim yılının sonunda sınav evraklarının arşivlenmesi
Çiğdem SARISOY
(Sınıf 2-6)
Dahili Tel:3156
GÖREV TANIMI:
1.Eğitim-Öğretim yılında intörn öğrencilere verilecek stajların planlanıp staj programlarının yapılması
2.Yatay geçiş dosyalarının kabul edilip düzenlenerek yatay geçiş komisyonuna sunulması
3.Disiplin cezası ile ilgili yazışmaların yapılması
4.Burs ve staj işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılması
5.Kayıt dondurmak ve kayıt silmek isteyen öğrencilerin durumlarının incelenerek karar yazışmalarının yapılması
6.İntörn öğrencilerin bilgilerinin otomasyon sisteminde güncel olmasını sağlamak.
7.Öğrencilerin izinli oldukları ve devamsızlık sürelerinin bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi
8.Transkript Öğrenci Belgesi ve İlgili Makama yazılar düzenleme.
9.2. Sınıf pdö ve laboratuar gruplarının düzenlenerek ilgili öğrenci ve bölümlere bildirilmesi
10.Öğretim üyelerinin aylık çalışma saatlerinin listelenip dekanlığa bildirilmesi.
11.Öğrenciler ile ilgili duyuru ve ders programlarının Öğrenme Kaynakları Merkezine eklenmesi.
12.Eğitim-Öğretim yılının bitiminde sınav evraklarının arşivlenmesi.
Şükran ÖZYÜREK
(SINIF 3-5)
Dahili Tel: 3154
GÖREV TANIIMI:
1.3. Sınıf PDÖ ve Laboratuar gruplarının düzenlenerek ilgili öğrenci ve bölümlere bildirilmesi
2.Sınavda görevli öğretim üyelerine resmi yazı gönderilmesi
3.5.sınıf ders programlarının düzenlenip dağıtımı
4.5. Sınıf hastabaşı listelerinin basılıp gerekli öğretim üyelerine gönderilmesi
5.Öğrenci işleri ile ilgili yazışmaların yazılıp gerekli yerlere dağıtımı
6.Öğrencilerin izinli oldukları sürelerin listelenmesi ve Bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi devamsızlıktan kalan öğrencilerin ilan edilmesi.
7.Öğrenci Belgesi ve transkript verme
8.Aylık öğretim üyelerinin çalışma saatlerinin çıkarılıp Dekanlığa bildirilmesi
9.Öğrenme Kaynakları merkezine (ökm) öğrencilerle ilgili duyuru ve ders programlarının eklenmesi.
10.Yatay Geçiş dosyalarının kabül edilip düzenlenip yatay geçiş komisyonuna sunulması.
11.Eğitim-Öğretim yılının sonunda sınav evraklarının arşivlenmesi.
Derya BALCI
(SINIF 4)
Dahili Tel: (3155)
GÖREV TANIMI:
1.Geri bildirim evraklarının öğrenciler tarafından doldurulmasını sağlayarak toplanan evrakların sisteme aktarılması
2.Yatay geçiş dosyalarının kabul edilip düzenlenerek yatay geçiş komisyonuna sunulması
3.Sınav değerlendirme formlarının kontrolünün yapılarak ilgili birimlere yollanması
4.Disiplin cezası ile ilgili yazışmaların yapılması
5.Öğrenci temsilciliği ile ilgili yazışmaların yapılması
6.Burs işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılması
7.Staj işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılması
8.Kayıt dondurmak isteyen öğrencilerin durumlarının incelenerek kayıtlarının dondurulması ve karar yazışmalarının yapılması
9.Kayıt silme aşamasına gelmiş öğrencilerin durumlarının tespit edilmesi karar ve yazışmalarının yapılması
10.Öğrencilerin izinli oldukları sürelerin listelenmesi ve Bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi devamsızlıktan kalan öğrencilerin ilan edilmesi.
11.Öğrenci Belgesi İlgili Makama yazılan yazılar ve burs için Transkript düzenleme
12.Eğitim–Öğretim yılının bitiminde sınav evraklarının arşivlenmesi
Tolga KÜÇÜK
(İNGİLİZCE TIP SINIF I-II-III-IV-V)
Dahili Tel: 2771
GÖREV TANIMI:
1.İngilizce Tıp 1. Sınıf 2. Sınıf ve 3. Sınıf PDÖ- Laboratuar gruplarının düzenlenerek ilgili öğrenci ve bölümlere bildirilmesi
2.Sınavda görevli öğretim üyelerine resmi yazı gönderilmesi
3.Öğrenci işleri ile ilgili yazışmaların yazılıp gerekli yerlere dağıtımı
4.Öğrencilerin izinli oldukları sürelerin listelenmesi ve Bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi devamsızlıktan kalan öğrencilerin ilan edilmesi.
5.Öğrenci Belgesi ve transkript verme
6.Öğrenme Kaynakları merkezine (ökm) öğrencilerle ilgili duyuru ve ders programlarının eklenmesi.
7.Yeni kayıtlı öğrencilere öğrenme kaynakları şifresi verilmesi.
8.Yatay Geçiş dosyalarının kabül edilip düzenlenip yatay geçiş komisyonuna sunulması.
9.Eğitim-Öğretim yılının sonunda sınav evraklarının arşivlenmesi
10.Yatay geçiş dosyalarının kabul edilip düzenlenerek yatay geçiş komisyonuna sunulması
11.Disiplin cezası ile ilgili yazışmaların yapılması
12.Burs ve staj işlemleri ile ilgili yazışmaların yapılması
13.Kayıt dondurmak ve kayıt silmek isteyen öğrencilerin durumlarının incelenerek karar yazışmalarının yapılması
14.Öğrencilerin izinli oldukları ve devamsızlık sürelerinin bölüm Başkanlıklarına bildirilmesi
15.Transkript Öğrenci Belgesi ve İlgili Makama yazılar düzenleme.
16.Öğretim üyelerinin aylık çalışma saatlerinin listelenip dekanlığa bildirilmesi.
17.Öğrenciler ile ilgili duyuru ve ders programlarının Öğrenme Kaynakları Merkezine eklenmesi.
18.İngilizce Tıp 4. ve 5.sınıf ders programlarının düzenlenip dağıtımı
19.Sınav değerlendirme formlarının kontrolünün yapılarak ilgili birimlere yollanması