Selin ÖZBEY YİVEN
İletişim:
Dahili Tel: 2738
- Birimde yapılan işlerin sevk ve idaresini yürütmek
- Havale edilen evrakların personel arasındaki dağılımını yapmak
- Yazışmaların kontrolünü yapmak
- Üst yöneticilerin vereceği görevleri yapmak
- Araştırma Görevlilerinin e- imzalarının oluşturulması işlemleri ve kimlik doğrulamalarının yapılması
- Araştırma görevlilerinin nüfus ve adres bilgilerinin Üniversite Bilgi sistemine(ubs) güncellenmesi
- Büro içerisinde yapılan tüm genel yazışmalar
-
Tıpta uzmanlık sınavına giren araş.görevlilerinin Rektörlük ve Bakanlık ile ilgili yazışmaları
Makbule BAŞAR
İletişim:
Dahili Tel: 2738GÖREV TANIMI:
1.TUS ve YDUS Kontenjanları ile ilgili Anabilim Dalları ve Rektörlük Makamı ile ilgili yazışmalar
2.Göreve başlayan Araştırma görevlilerinin başlama yazışmaları
3.Uzmanlık eğitimi bitirenlerin ayrılış işlemleri
4.İdari personel ve uzmanlık öğrencilerinin tüm özlük işleri
5.Araştırma görevlilerinin Askerlik işlemleri
6.Araştırma görevlilerinin yasal süre ve ek süre takipleri
7.Akademik tablo ve formların düzenlenmesi takipleri
8.Fakülte Yönetim Kurul Kararlarının gereği
9.Yatay geçiş işlemleri
Sevinç GÜLEÇ
İletişim:
Dahili Tel: 2738
1.TUS ve YDUS Kontenjanları ile ilgili Anabilim Dalları ve Rektörlük Makamı ile ilgili yazışmalar
2.Göreve başlayan Araştırma görevlilerinin başlama yazışmaları
3.Uzmanlık eğitimi bitirenlerin ayrılış işlemleri
4.İdari personel ve uzmanlık öğrencilerinin tüm özlük işleri
5.Araştırma görevlilerinin Askerlik işlemleri
6.Araştırma görevlilerinin yasal süre ve ek süre takipleri
7.Akademik tablo ve formların düzenlenmesi takipleri
8.Fakülte Yönetim Kurul Kararlarının gereği
9.Yatay geçiş işlemleri
Ortak yapılan İşler :
1.Genel yazışmalar
2.Arşiv ve dosyalama