A. Yapılan Projeler
PROJE ADI | Tarih |
---|---|
ÖĞRENİYORUM-ÖĞRETİYORUM FESTİVALİ | 2025 |
VIII. AYNUR DAĞDEMİR BİLGİ YARIŞMASI | 2024 |
BİLİM ALT KOLLARI | 2024 |
İNSANLIĞA BEYAZ ÇAĞRI | 2024 |
TIP ÖĞRENCİLERİ KONGRESİ | 2024 |
CUMHURİYETİN 101. YILI | 2024 |
SAĞLIK TOPLULUĞU ÖĞRENCİLERİ ATATÜRK`Ü ANDI | 2024 |
9. AYNUR DAĞDEMİR BİLGİ YARIŞMASI | 2024 |
TANIŞMA KAHVALTISI | 2024 |
SANAT WORKSHOP | 2024 |
2 MART ANITKABİR GEZİSİ | 2024 |
B. Yapılacak Projeler
Sosyal sorumluluk, kurumun toplumla ilgili görev bilincini ifade eder. Sosyal sorumlu fakülte, toplumun ihtiyaçlarına cevap verecek görevlerinin olduğunun farkındadır. Toplumun sağlık hizmetlerini tanımlamada rol oynadığını kabul eder. Eğitiminde, halk sağlığı politikalarının ve sağlık belirleyicilerinin anlatıldığı derslere bu durumu yansıtır. OMÜ Tıp Fakültesi öğretim üyeleri, öğrencileri ve sağlık personeli ile birlikte sosyal sorumluluk projeleri tasarlamalı, uygulamalı ve değerlendirmelidir. Bu projelerin planlı, sistematik ve sürdürülebilir düzeyde olması kritiktir.
Bu bilinç ve yükümlülük doğrultusunda Ondokuz Mayıs Üniversitesi Tıp Fakültesi Sosyal Sorumluluk Kurulu, çalışma esas ve usüllerini belirlemiş, ilgili formlarını yapılandırmıştır:
PROJE ADI | 🔗 |
---|---|
20250224 OMÜTF Sosyal Sorumluluk Kurulu_Çalışma Esas ve Usülleri | 🔗 |
20250223 OMÜTF Sosyal Sorumluluk Kurulu Çalışma Takvimi & İşpaketi v1/20250224 | 🔗 |
Proje Öneri Formu v1/20250224 | 🔗 |
Proje Ekibi Raporu v1/20250224 | 🔗 |
E-port Görevi v1/20250224 | 🔗 |
Sosyal Sorumluluk Kurulu Etki Değerlendirme ve Geribildirim Raporu v1/20250224 | 🔗 |
Sosyal Sorumluluk Kurulu’na başvuru yapan proje ekiplerinin proje önerileri aşağıda listelenmiştir. Mezuniyet öncesi eğitim programının ikinci sınıfına entegre edilen ‘Sosyal Sorumluluk’ çalışmalarına tıp fakültesinin her bir üyesi katılabilir.
PROJE ADI | Yürütücü Öğretim Üyesi | Yürütücü Tıp Öğrencisi | 🔗 |
---|---|---|---|
2025/1 Gezegensel Sağlık Kavramından Ne Anlıyoruz? | Dr. Özlem MIDIK | Melisa KARAKISA | 🔗 |
2025/2 Haklarımı Biliyorum Bilinçli Çocuk Güçlü Gelecek | Nilden Arslan | Sudenaz Arduç | 🔗 |
2025/3 Kök Hücre Bağışçılığı Hakkında Neler Biliyoruz? | Şengül Tural | Talha Ay | 🔗 |
2025/4 Otizmi Anlıyoruz, Hayalleri Paylaşıyoruz | Miraç Barış Usta | Zeynep Hande Emiroğlu-Mustafa Kavak | 🔗 |
2025/5 Acil Durumlarda Temel İşaret Dili | Sercan Ergün | 🔗 | |
2025/6 Güvenilir Gıda, Sağlıklı İnsan | Özlem MIDIK-Sibel Özçakmak | Fatma Nur Temur-Sezin Yorulmaz | 🔗 |
2025/7 Minik Yürekler Hayata Yol Ver | Fatih Çalışkan | Zülal Arabacı | 🔗 |
2025/8 Lise Öğrencilerine Yönelik Boğulmalarda İlk Yardım Eğitimi | Onur Aykaç-Fatih Çalışkan | Zülal Çolak | 🔗 |
2025/9 Birinci Basamak Bilinci Oluşturma | Kürşat Şahin | Yakup Aygünlüer | 🔗 |
2025/10 Antibiyotiklerin Doğru Kullanımı | Yeliz Tanrıverdi Çaycı | İbrahim Çetin | 🔗 |
2025/11 Benim Yerim Senin Yanın, Yuvam Olur Musun? | Meltem Ceyhan Bilgici-Mennan Ece Pirzirenli | Azra Aluç | 🔗 |
2025/12 El Yıkama Tekniği ve Teşviki | Kemal Bilgin | Zeynep Dilara Yüceldi | 🔗 |
2025/13 İş Sağlığı ve Güvenliği | Özlem Terzi | Oruçhan Ay | 🔗 |
2025/14 Tüberküloz Farket, Korun | Yeliz Tanrıverdi Çaycı | Deniz Koç | 🔗 |
2025/15 Organ Bağışı Etkinliği | Kağan Karabulut | Taha Buğra Ünlüsoy | 🔗 |
2025/16 Çocuk İstismarına Hayır | Gökçe Nur Say | Kaan Kızılarslan | 🔗 |
2025/17 Aşı Karşıtlığına Karşı | Fatih Temoçin | Nur Kaygısız | 🔗 |
2025/18 Otizm Spektrum Bozukluğunda Erken Tanının Önemi | Tuğba Ayçiçek Dinçer | 🔗 | |
2025/19 Yaşlılarda Kas Kemik Sağlığı ve Osteoporoz | Ali Ekrem Aydın | 🔗 | |
2025/20 Organ Bağışında Farkındalığı Artırmak | Kağan Karabulut | Taha Buğra Ünlüsoy | 🔗 |
2025/21 Bebekler Güvende Olsun | Canan Seren | 🔗 |
Projeleri @omutipsosyalsorumluluk instagram hesabından takip edebilirsiniz:
https://www.instagram.com/omutipsosyalsorumluluk?utm_source=qr&igsh=MXRweDVzYXNuZmM4OQ