Türkiye Sağlık Enstitüleri Başkanlığı (TÜSEB) tarafından yürütülen 2026 Yılı AR-GE Destek Programları kapsamında fakültemiz öğretim üyelerinden Fizyoloji Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Prof.Dr. Mustafa Ayyıldız, Mikrobiyoloji ve Klinik Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Yeliz Tanrıverdi Çaycı, Histoloji ve Embriyoloji Ana Bilim Dalı öğretim üyesi Dr. Öğr. Üyesi Aysın Pınar Türkmen, Histoloji ve Embriyoloji Ana Bilim Dalı doktora öğrencilerimiz Müge ASLAN ( Danışman öğretim üyesi Dr.Öğr. Üyesi Adem KOCAMAN ) ve Zeynep KOCAMAN ( Danışman öğretim üyesi Prof.Dr. Bülent AYAS )' ın projeleri kabul edilmiş ve proje desteği almaya hak kazanmışlardır. TÜSEB 2026 AR-GE Destek Programları kapsamında projeleri kabul edilen öğretim üyelerimizi tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyoruz.





